Corum se mění: Proslulá hodinářská značka představuje dynamickou kampaň
Společnost Corum, která byla založena v roce 1955 ve švýcarském La Chaux-de-Fonds, je v hodinářském světě poměrně mladou značkou. Již od svého vzniku představuje nejen technickou dokonalost, ale také vrchol designu a estetiky. V loňském roce učinila společnost strategické rozhodnutí, díky němuž se letos můžeme těšit na vzrušující kompletní modernizaci značky i nový produkt. A protože je klenotnictví a hodinářství BENY autorizovaným prodejcem hodinek Corum již od roku 2007, s hrdostí zahrne přicházející novinku také do svého portfolia.
Po návratu ke své mimořádně kreativní minulosti oživuje společnost Corum samotnou podstatu své avantgardní DNA, a to zcela vizionářským a moderním způsobem. V nové kampani s názvem „Risk is the Reward“ podtrhuje vše, čeho za 65 let své existence dosáhla.
Značka Corum, která riziko identifikuje spíše jako příležitost k úspěchu než jako nebezpečí nebo strach, ve své minulosti často riskovala. Několik jejích kolekcí bylo neuvěřitelně odvážných, přesto se staly ikonickými. Zmínit můžeme první model se sportovní tematikou Admirals, extravagantní Feather Watch, historické Coin nebo naprosto nezapomenutelné Golden Bridge. Nová kampaň se snaží posílit bezkonkurenční ochotu společnosti Corum riskovat a dělat věci, které nikdo jiný předtím nedělal. Koneckonců, právě tato filozofie a způsob myšlení značku po desetiletí poháněly kupředu.
Koncept kampaně „Risk is the Reward“ vypráví o odvážném přístupu k životu, proto se společnost Corum spojila s ambasadory, kteří ve svých oborech rovněž riskují. Jsou to lidé ztělesňující filozofii značky: přemýšlí mimo příslovečnou škatulku a navzdory všemu se posouvají vpřed, originálnější a neohroženější než kdokoli jiný. Jsou věrni sami sobě, ať se děje cokoli. Mezi tyto ambasadory patří Miralem Pjanič, fotbalista Juventusu Turín, který během bosenské války uprchl s rodinou do bezpečí a i přes nepřízeň osudu si šel za svými sny. Tím druhým je čínský herec Chu Bing. Ambiciózní jachtař, který musel ve svých 20 letech kvůli zranění ukončit kariéru, vstoupil do světa herectví a nyní se usilovně snaží ztělesnit postavy tak, aby zanechal živý a trvalý dojem.
Kampaň je prvním krokem nového dobrodružství společnosti. Corum se však nespokojí s pouhými výkřiky k oslavám výročí. Značka vytváří nový avantgardní styl, který se promítá v hodinkách Lab 02, jež budou na trh postupně uváděny v průběhu příštích 12 měsíců.
Nová kampaň, jež se promítne v digitálním prostředí, na sociálních sítích i v tisku, reflektuje dobrodružnou a provokativní povahu značky Corum. Například tištěná reklama na kolekci Admiral ukazuje z ptačí perspektivy pohled na manévrující jachtu při závodu v rozbouřených vodách oceánu. Reklama na Golden Bridge zase zobrazuje velkolepý pohled na architektonickou ikonu, most Golden Gate v San Franciscu, který byl vyhlášen jedním z divů moderního světa. Podobný status mají hodinky Golden Bridge v moderním horologickém světě. U velkolepé, technologicky vyspělé kolekce Lab 01, vyrobené z damascénské oceli, se o brilantní vizuální stránku stará úchvatný černobílý motiv připomínající zebří srst. Dokonce i elegantní Miss Golden Bridge s lunetou posetou diamanty se objeví na působivém modrém pozadí posetém sněhovými vločkami.
Corum prokazuje svého průkopnického ducha i v mnoha dalších ohledech. Je to jediná společnost, která nemá v čele generálního ředitele, ale tříčlenný manažerský tým (kvorum), jenž podléhá majiteli. Tento postup jí umožňuje pohybovat se při rozhodování rychleji a vynalézavěji, jako například v případě kreativního spuštění kampaně „Risk is the Reward“. Značka Corum kvůli tomuto kroku podstoupila další riziko, které žádná jiná značka dosud nepodstoupila: oslovila méně známé novináře, sběratele a designéry a ve videu pro sociální média s nimi vedla rozhovory o jejich pocitech ke značce i jejím hodinkám. Tato novátorská metoda – se skutečnými lidmi, kteří hovoří o skutečných pocitech – činí společnost velmi autentickou a přístupnou veřejnosti.
Koncept „Risk is the Reward“ má ostatně dnešním zákazníkům ukázat, že se značkou Corum, která se často v porovnání se staršími a zavedenějšími společnostmi vyskytuje pod drobnohledem, stojí za to riskovat. Nákupem si nepořizujete pouze produkt, ale také bohatou a osobitou historii značky. Stejně jako většina dnešních mladých zákazníků se chce i Corum odlišit, učinit vlastní prohlášení a stát se lídrem v čase.
Klenotnictví BENY přináší na český trh luxusní zboží od roku 1991, kdy se rodinný podnik přesunul z chorvatské Rovinje do Prahy. Výsadou klenotnictví je široká nabídka hodinek a luxusních šperků od světově proslulých značek. BENY vyniká také výrobou vlastních klenotů, a to včetně originálních kousků na míru. Butiky BENY naleznete na Václavském náměstí, v Pařížské a Karlově ulici.
Tento moment tvoří další příběh.
Rodinné hodinářství a klenotnictví s tradicí již od roku 1976.
Zdroj foto: BENY