PODCAST: Hisense pro rok 2024 připravil mohutnou kampaň k podpoře EURO 2024
Navštívili jsme tiskovou konferenci značky HISENSE, kde se představili nové televizory pro rok 2024.
Podpora fotbalu i v ČR: Hisense podporuje sport a sází na sportovní marketing i lokálně – například je partnerem prvoligového fotbalového klubu SK Slavia Praha a generálním partnerem Planeo Cup Hisense – Poháru mládeže Fotbalové asociace ČR.
Nově Hisense spolupracuje s legendárním fotbalistou Janem Kollerem, který je tváří nedávno odstartované kampaně k EURO 2024 a průběžně se osobně zapojuje i do mnoha aktivit pro fotbalovou veřejnost i mládež. Kampaň je skutečně masivní a probíhá napříč komunikačními kanály včetně živých eventů, aktivit na sociálních sítích a komunikace v místě prodeje.
U této příležitosti jsem si k mikrofonu do dnešního podcastu pozval brand manažerku značky Hisense pro ČR a SR – Markétu Haraldsson.
PODCAST: Hisense pro rok 2024 připravil mohutnou kampaň k podpoře EURO 2024
Rozhovor s brand manažerkou značky Hisense pro ČR a SR – Markétou Haraldsson.
Zdroj foto: Hisense
Zdroj audio: Mediální skupina HMG (PODCASTHOUSE.cz)