Ta správná vizitka pro hodináře. Přizpůsobte si vizitku tak, aby odpovídala vašemu podnikání
V současné době to nemá jednoduché snad žádný podnikatel. Natož pak člověk, kterého živí hodinářské řemeslo. Trh s hodinkami a hodinami se změnil. Pro mnoho lidí je dnes jednodušší koupit si hodinky nové než je nechat opravit. Kvantita a snížená kvalita totiž dovolují prodejcům prodávat hodinky velmi levně. Hodinářské řemeslo tak dnes již slouží hlavně lidem, kteří hledí na kvalitu a kupují si dražší hodinky a hodiny s tím, že jim vydrží po celý život.
Konkurence je proto obrovská. Na každou zakázku hladově čeká několik hodinářů, a tak má zákazník při výběru mnoho možností. A právě z tohoto důvodu je v současné situaci potřeba investovat do propagačních nástrojů a vytvořit si vizitky, které vás posunou o krok dopředu před konkurenci. Jak ale vytvořit tu správnou vizitku, aby byla efektní a klient si z vizitkáře vybral právě vás, až bude potřebovat služby hodináře? Připravili jsme si pro vás pár nápadů, jak na to.
Jak by měla vizitka vypadat, aby na klienta působila profesionálně?
Ať už se specializujete na moderní luxusní hodinky, historické cibule nebo spíše na nástěnné hodiny, jedno je jasné. Vaše vizitka musí působit maximálně profesionálně. Proto si vybírejte z těch kvalitnějších papírů s vyšší gramáží. Velikost vaší navštívenky záleží na tom, kolik informací na ni chcete uvést. V lepších tiskárnách si můžete vybrat hned z několika různých rozměrů, ale také třeba vizitku skládanou.
My vám ale doporučujeme zvolit klasickou velikost, aby se všem klientům i potenciálním zákazníkům vešla do peněženky, krabičky na vizitky nebo do vizitkáře. V případě potřeby umístit na ni více informací, ji pak můžete nechat potisknout z obou stran. Vzhled lze dále vyšperkovat například zaoblenými rohy. Tisk vizitek s povrchovou úpravou je velkým hitem. Na výběr máte fólie v lesku, matu a dokonce i vrstvu disperzního laku se schopností likvidovat viry a bakterie.
Promítněte do navštívenky kousek sebe i podstatu vašeho řemesla
Obecně je ale lepší zákazníka nezahlcovat příliš mnoha informacemi. Bohatě postačí, když na vizitce bude vaše jméno a příjmení, adresa, kde vás zákazníci najdou, telefonní číslo, e-mail a odkaz na vaše často aktualizované webové stránky. Aby byla vaše navštívenka lépe vizuálně zapamatovatelná, můžete zvolit netradiční barvu nebo texturu jejího pozadí či na ni umístit menší a vkusný tematický obrázek.
Například obrázek pendlovek, nákres hodinového strojku či jemnou kresbu muže s kukátkem sklánějícím se nad kapesními hodinkami. V tomto ohledu zapojte svou fantazii. Vizitka je tvořena na míru, proto do ní při návrhu vzhledu promítněte své profesní zaměření, vizi a filosofii. Nemusíte se bát nechat si na vizitku natisknout svůj oblíbený citát či motto, jenž vystihuje vaši profesi a třeba i životní postoj.
Tip na závěr
V době virtuální komunikace a e-vizitek využijte osobní kontakt při předávání vizitky ke svému prospěchu. Milé a reprezentativní vystupování je ve spojení s profesionální a nápaditou vizitkou cesta k zaručenému úspěchu.